Інформація щодо стану розгляду звернень громадян, що надійшли до Західного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків за 2022 рік
Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямком роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі.
За 2022 рік до Західного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків звернень не надходило.
Упродовж 2022 року до Західного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків на сервіс «Пульс» (звернення щодо дій та бездіяльності працівників органів ДПС) надійшло 6 звернень. Відповіді на звернення надано у законодавчо встановлений термін.
За 2022 рік до Західного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків через Державну установу «Урядовий контактний центр» (далі – УКЦ) звернень не надходило.
Також, нагадуємо, що для зручності платників податків на офіційному веб-порталі ДПС України працює модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника», вхід до якого здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua.
Для зручності можна скористатись:
- веб-порталом Державної податкової служби України: www.tax.gov.ua;
- безкоштовним телефоном Інформаційно-довідкового департаменту Державної податкової служби: 0-800-501-007 (зі стаціонарних телефонів);
- сервісом «Пульс»: 044-284-00-07 (звернення щодо дії та бездіяльності працівників органів ДПС);
- акредитованим центром сертифікації ключів: 044-284-00-10;
- офіційною електронною скринькою Західного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками: officevp.lv.office@tax.gov.ua
- телефоном Західного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками: 032 297 31 08.