Західне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків звертає увагу платників на переваги користування Електронним кабінетом та необхідність подання Заяви про бажання отримувати документи через нього.
Платники, які подають звітність в електронному вигляді та подали Заяву за формою J/F1391602, отримують через електронний кабінет копії:
- Наказів і повідомлень про проведення перевірок;
- Актів (довідок) перевірок;
- Податкових повідомлень-рішень;
- Інших документів, пов’язаних із перевірками та звірками.
Усі документи надсилаються в розділ "Вхідні", далі меню "Вхідні/Вихідні документи" приватної частини Електронного кабінету.
Датою вручення платнику податків документа є дата, зазначена у квитанції про доставку у текстовому форматі, що відправляється з Електронного кабінету автоматично та свідчить про дату та час доставки документа платнику податків. У разі доставки документа після 18:00 – датою вручення вважається наступний робочий день. Якщо доставка відбулась у вихідний або святковий день – датою також вважається перший робочий день після вихідного/святкового.
У разі неотримання контролюючим органом квитанції про доставку документа в Електронний кабінет протягом двох робочих днів з дня його надіслання такий документ у паперовій формі на третій робочий день з дня відправлення з Електронного кабінету надсилається за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою платника податків) платника податків, а строк достаки документа в Електронний кабінет не зараховується до строку надіслання документів визначеного ПКУ.
Рекомендуємо платникам податків подати Заяву за формою J/F1391602 та використовувати переваги Електронного кабінету для ефективної взаємодії з податковими органами.