Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

З 21 травня 2021 буде змінено порядок роботи через Електронний кабінет платника податків

опубліковано 19 травня 2021 о 14:16

Мінфін змінює деякі норми Порядку функціонування Електронного кабінету. Вони зазначені у наказі Мінфіну від 18.03.2021 р. № 159. Документ запрацює із дня його офіційного опублікування (21.05.2021 року).

По-перше, стає можливим листування в електронній формі контролюючих органів з платниками податків, які подають звітність в електронній формі та/або пройшли електронну ідентифікацію онлайн в Електронному кабінеті та які подали заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабінет.

Затверджено як форму заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет, так і форму заяви про відмову від цього.

Платник податків один раз протягом року може надіслати контролюючому органу через Електронний кабінет заяву про відмову отримувати документи через Електронний кабінет. В такому разі дата завершення листування платника податків через Електронний кабінет – дата, зазначена у квитанції про доставку контролюючому органу заяви про відмову.

По-друге, чітко прописано, що повідомлення про виявлені технічні та/або методологічні помилки чи технічний збій в роботі Електронного кабінету із зазначенням дати та часу їх початку та повідомлення про їх усунення із зазначенням дати та часу їх завершення, розміщують на офіційному вебпорталі ДПС.

По-третє, взаємодія ДПС та платників податків можлива через інші засоби, бази даних, реєстри, що ведуться в електронному вигляді. Схоже, така зміна дасть можливість задіяти в таких процесах Портал Дія.

Раніше було анонсовано, що для ФОП в "Дія" з’являться сервіси із заповнення декларації та сплати податків.