Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Рекомендації про формування у е-кабінеті витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та фондами соціального та пенсійного забезпечення за даними органів ДПС

опубліковано 29 липня 2021 о 13:44

Західне міжрегіональне управління по роботі з великими платниками податків надає рекомендації про формування у електронному кабінеті витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та фондами соціального та пенсійного забезпечення за даними органів ДПС.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

Електронний кабінет складається із двох функціональних частин: відкрита (загальнодоступна)  частина та приватна (особистий кабінет) частина.

Вхід до приватної частини (особистого кабінету) здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Платник податків має право надіслати запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС (далі – Запит) за формою «F/J1300204» через меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету.
Відповідь на Запит платнику податків надсилається через Електронний кабінет не пізніше п’ятнадцяти робочих днів з дня його отримання у вигляді витягу з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та цільовими фондами за формою «F/J1400204» (далі – Витяг). Витяг формується за період вибраний платником податків при створені Запиту з урахуванням строків давності, станом на дату відправлення Запиту до органів ДПС.

Самостійно перевірити дані, за якими сформовано Витяг можна за допомогою меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету.

Для надсилання Запиту та отримання Витягу необхідно здійснити наступні кроки.

Крок 1.

Верхня панель навігації у вікні «Заяви, запити для отримання інформації» дозволяє встановити відповідний період та обмежити перелік документів за типом «J(F)13 Запити». Зі списку документів обирається Запит (F/J1300203) натисканням лівої клавіші миші.

 

 

 

Крок 2.

В наступному вікні в полях «Регіон» та «Район» обирається відповідний територіальний орган ДПС (за замовчуванням встановлено орган ДПС за місцем основної реєстрації), та натискається кнопка «Створити».

Поля форми Запиту заповнюються системою автоматично, а саме:

-        найменування; прізвище ім’я, по батькові платника податків;

-         податковий номер платника податку або серія та номер паспорта;

-         дата відправлення Запиту до органів ДПС.

Крок 3.

Заповнений запит необхідно зберегти, підписати та відправити.

 

Підписаний документ ви можете переглянути у вкладці «Відправлені документи» та квитанцію про обробку у вкладці «Вхідні документи».

 

Крок 4.

За результатами обробки запиту надходить відповідь.

Для перевірки надходження відповіді необхідно перейти до розділу - Вхідні/вихідні документи в закладці «Вихідні документи» обрати необхідну отриману відповідь.


Крок 5.

Для перегляду/друку/скачування документу необхідно відкрити документ та вчинити одну з дій - Перегляд / Друкувати / Скачати.