Західне міжрегіональне управління ДПС
по роботі з великими платниками податків
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

Чи дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритих ключів, виданих без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки?

опубліковано 07 липня 2022 о 12:00

Постановою Кабінету Міністрів України від 24 травня 2022 року № 617 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 17 березня 2022 р. № 300», яка набрала чинності 27.05.2022, внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 17 березня 2022 року № 300 «Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг», якими передбачено, що на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки.

Також, нагадуємо, що державні установи та їх працівники відповідно до п. 4 Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2018 року № 749 «Про затвердження Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності» зі змінами та доповненнями, для засвідчення чинності відкритого ключа використовують лише кваліфіковані сертифікати відкритих ключів.