Безбар’єрність – це не лише про фізичну доступність, а передусім про рівність, повагу до гідності людини, інформаційну та цифрову відкритість. Це – про дотримання інтересів та потреб кожного громадянина і підприємця.
Податкова служба прагне, щоб кожен мав можливість отримати необхідні послуги швидко, зрозуміло та з повагою до своїх потреб.
Як впроваджується безбар’єрність у ДПС:
- Доступ до онлайн-сервісів. Вебпортал ДПС та вебсайт Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг адаптовані для людей із порушенням зору. Контакт-центр ДПС надає професійні відповіді на запитання з питань оподаткування.
- Доступність приміщень. У Центрах обслуговування платників особлива увага приділяється зручності людей з інвалідністю та маломобільних груп населення.
- Повага та увага до кожного. Особи з інвалідністю та маломобільні групи населення обслуговуються позачергово, а модератор ЦОП супроводжує їх протягом усіх етапів отримання послуг.
Безбар’єрний підхід – це шлях до більшої довіри, прозорості та ефективності у взаємодії між державою та платниками податків.
Детальніше із засадами та принципами безбар’єрності можна ознайомитися на вебпорталі ДПС у розділі «Безбар’єрність».