Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про внесення змін до Порядку формування та ведення Реєстру волонтерів АТО/НБО

опубліковано 17 листопада 2025 о 11:46

Західне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків інформує про набрання чинності наказом Міністерства фінансів України від 25.09.2025 № 494, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 08.10.2025 за № 1460/44866. Документом внесено зміни до Порядку формування та ведення Реєстру волонтерів антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації, затвердженого наказом Мінфіну від 30.10.2014 № 1089.

Основні зміни, передбачені наказом № 494

1. Актуалізація посилань на норми Податкового кодексу України

Із тексту Порядку та додатків вилучено посилання на категорії фізичних осіб, визначених у підпунктах «а» та «в» підпункту 165.1.54 пункту 165.1 статті 165 Податкового кодексу України.

Надалі використовується єдине посилання на підпункт 165.1.54 пункту 165.1 статті 165 ПКУ.

У зв’язку з цим під час подання Заяви за формою № 1-РВ фізична особа – благодійник не зазначає категорії фізичних осіб, на користь яких надається благодійна допомога.

2. Упровадження можливості отримання витягу з Реєстру в електронній формі

Порядок доповнено новими положеннями, які визначають право фізичної особи – благодійника, включеної до Реєстру, отримувати електронний витяг з Реєстру на підставі поданого запиту.

Фізична особа може подати запит:

·                через Електронний кабінет, або

·                за допомогою електронних комунікацій.

ДПС надсилає витяг не пізніше наступного робочого дня після надходження запиту.

3. Автоматичне формування та надсилання витягу

Витяг формується засобами інформаційно-комунікаційної системи ДПС та надсилається автоматично у випадках:

·                включення фізичної особи – благодійника до Реєстру;

·                внесення змін до даних у Реєстрі;

·                виключення волонтера з Реєстру.

Витяг також розміщується в Електронному кабінеті.
Його дійсність зберігається до моменту внесення змін до Реєстру.

4. Актуалізація термінології щодо електронного підпису

Термін «електронний підпис» приведено у відповідність до постанови Кабінету Міністрів України від 08.04.2025 № 404.
У Порядку замінено термін на: «кваліфікований електронний підпис або удосконалений електронний підпис».