Ірина КОРОТКОВА, в.о начальника Західного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків звернула увагу :
Якщо у разі при підписанні документу у платника податків виникає помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено», то для усунення даної помилки необхідно перевірити:
який ключ кваліфікованого електронного підпису чи печатки використовується першим (вірна послідовність підписів для податкової звітності: бухгалтер-директор-електронна печатка);
правильність введення паролю, а саме: регістр вводу паролю, мова клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи);
чи набраний пароль відповідає ідентифікації ключа, який використовується (наприклад, пароль до ключа бухгалтера використовується тільки з ключем бухгалтера);
чи змінювалось ім’я файлу особистого ключа (у разі зміни ім’я файлу особистий ключ буде пошкоджено, тому необхідно звернутися до Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС (далі – КН ЕДП ІДД ДПС), в якому отримували кваліфікований сертифікат).
У разі, якщо жодна з рекомендацій не допомогла вирішити проблему, необхідно звернутися до представництва КН ЕДП ІДД ДПС, в якому були отримані кваліфіковані сертифікати, подати заяву на скасування кваліфікованого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідні йому кваліфіковані сертифікати.