Електронна трудова книжка – це сучасний цифровий аналог паперової. 
    Вона створена для того, щоб: 
    спростити облік трудової діяльності українців, 
    зменшити паперовий документообіг, 
    уникнути ризику втрати чи пошкодження документів. 
      
    Переваги для працівників 
    можна будь-коли перевірити свій страховий стаж онлайн; 
    у майбутньому пенсія призначатиметься автоматично – без відвідування Пенсійного фонду. 
      
    Обов’язки роботодавців 
    Відтепер усі роботодавці зобов’язані вносити дані про трудову діяльність працівників в електронному форматі: 
    прийняття на роботу; 
    переведення чи звільнення; 
    строкова військова служба та інші важливі записи. 
      
    Законодавством передбачено 5 років на повну оцифровку трудових книжок – до червня 2026 року. Після перевірки та внесення даних до Реєстру застрахованих осіб формується кінцева версія електронної книжки. Паперова може зберігатися у працівника або вестися паралельно - за його бажанням. 
      
    Переглянути свою електронну трудову книжку можна у особистому кабінеті на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України.